Pomoc techniczna |
Pomoc techniczna ze strony firmy Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp.z o.o. udzielana jest wyłącznie legalnym użytkownikom oprogramowania zakupionego za pośrednictwem naszej firmy.
Wsparcie techniczne dotyczy:
- instalacji oprogramowania w okresie 30 dni od daty zakupu
- aktywacji/generacji plików licencji
- problemów związanych z błędnym działaniem aplikacji
- zapytań dotyczących działania oprogramowania
Zasady ogólne:
- Osoba zwracająca się o pomoc techniczną zobowiązana jest udokumentować legalność posiadanej licencji poprzez wypełnienie niezbędnych danych w formularzu.
- Odpowiedzi w kwestiach problemów technicznych będą udzielane wyłącznie na zapytania skierowane za pomocą formularza elektronicznego na stronie www.gambit.net.pl/serwis po wybraniu z prawej strony zakładki Zgłoszenie serwisowe.
Jak działa zgłoszenie techniczne przesłane przez formularz:
- Zgłoszenie techniczne musi zostać przesłane przez formularz dostępny na stronie http://www.gambit.net.pl/serwis.
- W formularzu dane oznaczone gwiazdką są niezbędne.
- Po wypełnieniu formularza użytkownik otrzyma potwierdzenie w formie wiadomości e-mail zawierające numer zgłoszenia w formacie numer/kod programu/data zgłoszenia.
- Po udzieleniu odpowiedzi przez naszą firmę, przesłana zostanie kolejna wiadomość e-mail z informacją o aktualizacji zgłoszenia.
- W każdej chwili użytkownik może sprawdzić i przejrzeć historię zgłoszenia klikając w link do zgłoszenia w wiadomości e-mail.