Kontrakt serwisowy (maintenance)
Użytkownicy posiadający licencję bezterminową zakupioną przed 1 stycznia 2019 roku i posiadający aktywny kontrakt serwisowy mają możliwość jego przedłużenia do daty jego zakończenia. Nie ma możliwości przedłużenia kontraktu serwisowego po tym terminie. Użytkownik posiadający aktywny kontrakt serwisowy ma prawo do:
Użytkownicy posiadający licencję bezterminową zakupioną przed 1 stycznia 2019 roku i posiadający aktywny kontrakt serwisowy mają możliwość jego przedłużenia do daty jego zakończenia. Nie ma możliwości przedłużenia kontraktu serwisowego po tym terminie. Użytkownik posiadający aktywny kontrakt serwisowy ma prawo do:
- bezpłatnych aktualizacji programu
- dostęp do wszelkich poprawek programu
- w przypadku pojawienia się nowej wersji programu użytkownik otrzymuje dostęp do pobrania uaktualnienia
- dodatkowych licencji do instalacji w domu lub na komputerze przenośnym
- dla każdej komercyjnej licencji sieciowej typu Professional Floating przysługują 2 licencje domowe
- dla każdej komercyjnej licencji typu Professional Individual przysługuje 1 licencja domowa
- dla każdej akademickiej licencji typu Professor przysługuje 1 licencja domowa
- dla każdej akademickiej licencji typu Classroom lub University przysługuje 1 licencja domowa na każde 10 stanowisk
- wsparcia technicznego
- obejmuje kontakt z firmą GAMBIT w kwestii technicznej oraz licencjonowania
- licencje posiadające aktywny kontrakt serwisowy, przy zgłoszeniach poprzez stronę serwisu mają najwyższy priorytet
- dostępu do sesji szkoleniowych producenta
- narzędzia internetowego wspomagającego administrację licencjami
- poprzez specjalny panel administracyjny na stronie www.support.ptc.com użytkownik lub administrator może swobodnie zarządzać licencjami programu Mathcad.